7 Eylül 2014 Pazar

Yapma/(cık)

Uzun süre konuşmamak benim gibi biri için çok zor.
Yazmamaksa dahası.

Geçen gün instagramı sildim, ardından twitterı, ardından da facebooku. Swarm ki en sevmediğim odur, ama o kaldı bir tek. 

Telefonun şarjı bitmez oldu diyeceğim ama. Arayan soruyor bu sefer de. 
Dün de bir bakayım dedim. Ama ardından yerli yerine bıraktım.


Ama işte bazen ara vermek gerekiyor.
Ara verip uzaklaşmak.
Bütünü görmeye ihtiyacım var ve vardı diyelim.


Uzaktan bakınca gördüm ki çok sıradan. 
Sen de herkes gibisin ve çoğunlukla vasat. 
Gerçek bir hayal kırıklığı demek istemezdim ki öyle.
Ama insanlara olmadıkları gözlerle bakmak benim işim.
Bu nedenle sıkıntı yok. Rahat.



Bu arada, maniyerizm 16. yüzyılda ortaya çıkan bir sanat akımıdır. Sonraki yüzyıllarda eleştirmenler bu dönem üslubunu yapmacık ve boş taklitçilikle özdeşleştirince; o dönem sanatçılarını 'maniyerist' olarak adlandırmayı uygun görmüşlerdir.

Öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder