29 Eylül 2014 Pazartesi

Kusur/suz

Çünkü onun kapasitesi bu.
Çünkü o dönemki motivasyonu böyleymiş.
Çünkü demek ki o da böyle bir insan.
Çünkü karakterler bir olmak zorunda değil.
Çünkü çünkü çünkü...


Çünkü ben herkesi olduğu gibi kabul ediyorum. Hayatım belki de bu yüzden çok yolunda. İç huzuru diye bir şey var, çok şükür hep yanımda. 

İnsanların kusurlarını gördüğümüzde; gözüme batan bir kıymık gibi söküp atmaya çalışmasak. Ve hatta bazılarını özellikle kusurları için sevsek. Onu o yapan detayları görebildiğimde mutlu oluyorum mesela ben. Demek ki oturmuş ahkam kesmiyor karşımda diyorum; demek ki gerçek haliyle burada. Birdenbire daha çok seviyorum. 

Çünkü mükemmel olmuş, kendini mükemmel sanan, mükemmel olmaya çalışan ve mükemmeli arayan insan samimiyetsizliği diye bir şey var arkadaş. Var yani. Kusur varsa rol yok demektir. Benim gözümde.

Karaktersizlik dersen o başka bir şey. Yalancıdır, içten pazarlıklıdır, art niyetlidir, katildir falan. Öylesi zaten ?

Yok.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder