8 Eylül 2014 Pazartesi

Çünkü canımsın sen benim

"Her şeyin olması gerektiği gibi olduğunu, bunu anlaman zaman alacak ama bunu sana ilk ben söylemek istiyorum.
Çünkü oğlumsun sen benim."

Nil Karaibrahimgil'in bu haftaki yazısındaki şu iki cümle beni benden aldı. Tek kelimeyle bayıldım. ❤️❤️


Bazen hayat'ı karşıma almak ve tüm kuvvetimle sarılmak istediğim oluyor. Kollarımı dolamak boynuna ve iyi ki benim hayat'ımsın, iyi ki yanımdasın demek ona. 
Hayat demek istiyorum, sen böyle tam da olması gerektiği gibiyken ve her şey bize Allah'ın harika birer nimetiyken, biz nasıl olup da bir şeyleri beğenmemezlik yapabiliriz ki?

Gökyüzüne bak. Yüzümdeki kocaman gülümsemesin sen. Kalbimdeki sonsuz şefkat senden geliyor. Kanımda akan sevgi sarhoş bir balık sanıyor kendini yüzerken.

Senin bu yakıcı anların beni güvende hissettiriyor. 
Öfkende yanmak ve şefkatinde dinlenmek.
İçindeki kötü insanda iyiyi görüyorum.
Acında temizlenmeyi.
Ve tüm kainattaki özgürlüğü yemyeşil bir ormanmışçasına içimde hissediyorum.

Hayat, sen iyiki tam da olması gerektiği gibisin.
Sınırların yok ve bu sınırsızlıkta sonsuz bir dönüşüm halindesin.
Rüzgarı alıkoyamasan da uçuştuğundan emin olabilirsin.
Zaman da böyle işte saatsizce akıyor aslında.
Sonsuz kopuşlar ve sonsuz birleşimler yok. 
Atmosferde yüzerken, içiçe geçip gitmeler yalnızca. 
An'daki buluşmalar.


Gökyüzüne bak.
Çünkü canımsın sen benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder