29 Haziran 2014 Pazar

Bulut

Hey yukarı bakınn!!

Affetmek bir bulut şeklinde tepenizde uçuşuyor. Şu bulut bak ordaki. Pamuk pamuk gülümsüyor. Haydi şimdi, gidip en gıcık olduğun insanı affet diyor. Duymuyor musun?

Affetmek mi? Evet affetmek.

Bugün tüm kalbinizle affedin, herşeyle herkesle bir bütün olun. Gönlünüzü tüm kuşkulardan arındırın. :):) 🎀🎀 

Hep söylediğim, çok da sevdiğim bir cümle var: Gönlünüzden affedin, çünkü affetmek şifalıdır. Sevgiyle sarmak onarıcıdır. Kalbinizdeki şüpheleri temizlemek arındırıcıdır. Sevmek başlı başına çok pembe bir şey zaten. Böyle iliklerine kadar ısıtıyor. Ve sen bir kez sevmeye başladığında görüyorsun ki taşlar bile yumuşuyor. 

Haydi kendin için bir iyilik yap. Şu kuantum zırvalarından bahsetmiyorum ben, onları şu köşeye bi bırak. Kendin ol bi rahatla önce. Sonra da iyilik yapmaya karar ver kendine.

İnan ki senden başka hiç kimse yapamaz bu iyiliği ruhuna. Kendine sımsıkı sarılmanın tek yolu bu: affetmek, çok sevmek, şüphelerden arınmak, başkalarını sevindirmek.

Bu hayatta mutlu ettiğin için gülümseyen gözlerden daha önemli başka bir şey var mı? 

Her şey için şükürler olsun. Hayatımdaki her bir nokta için. Allah'ın verdiklerine de, aldıklarına da, vermediklerine ve alacaklarına da şükürler olsun. En iyisini bilene şükürler olsun. 🎀😇

Şu an burada bunları okuyor olmana şükürler olsun. İşte ben böyle belki herkesin çok önemsemediği, hatta belki delice bulduğu ama benim için kocaman bir kalp dolusu mutluluk olan şeylerle sevinç doluyorum. İstiyorum ki sen de benim gibi hisset. Ruhundan öptüğümü hisset. Çünkü tam da şu anda koskocaman öpüyorum. Çünkü benim için çok değerlisin. Sandığından daha çok. Burda olsan boynuna sarılacak kadar çok. Çünkü bunları okurken, benim için, önemli vaktinden ayırıyorsun. Seni tanımasam da seviyorum işte bu yüzden. Okuyanlarımın hepsini.

Sevgi minik yeşil bir kartopu ellerimle yaptığım ve yuvarladıkça büyüttüğüm. İyi ki içimde kaynağı var dediğim. 

Hepinize bulaştırmak istediğim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder