12 Aralık 2015 Cumartesi

Kalbim

İnsanlar başkalarının tavsiyelerini sormak ya da dinlemekten kendileri gibi olamıyorlar. Onu mu dinlesem kendim mi olsam? Derken hayat kaçıyor.
Fikrini duymamak için anlatmıyorum, içeriyi merak etmediğimden sormuyorum, uygulamayacağımdan da dinlemiyorum. Yolum basit.
Tek klavuzum var.
O da tatlı kalbim.. ❤️

Senin klavuzunun da kalbin olmasını isterdim sevgili okur. Çünkü küçük prensin de dediği gibi,
Gerçeği gözlerimizle değil, kalbimizle görebiliriz ancak. 



1 yorum:

  1. Dünya iyi kalpli insanlarla dolu olsa, "Keşke herkes kılavuzunu kendinde arasa!" denirdi elbet, ama malum, kalplerde olanı yalnız Allah biliyor, ki bazen kendi kalbimizin mantığına kendi mantığımız bile şaşıp kalabiliyor, yani, herkes kılavuzunu kendinde bulsa, muhtemelen, çölde ya da kırlarda ya da savaşın ortasında ya da üzüm bahçeleri içinde olsun fark etmeksizin insan yaşamı ve ilişkiler ağı en az şimdiki kadar kendi olmaktan çıkmış ve dejenere olmuştu.

    YanıtlaSil