30 Aralık 2013 Pazartesi

Oh be.

Ve sonra her sene olduğu gibi bu sene de bir şeyler yazmak istedim aslında.

İyi kötü güldüğüm ve somurttuğum günleri işte.

Ama birden sonra nedense farkettim ki;

Sadece bitsin artık şu saçma sapan 2013!! 

Demek geliyor içimden.

Kimseyi kandıramam. Bu sene yapışkan bir yüzeyde yürümek gibiydi sanki. Kocaman bir bal kavanozuna dönüşmedi mi sanki dünya. Bizlerse kanatsız arılar. Gezegen retroları, savaşlar şu bu.. Kahverengi bir yıl. Böyle soluk.

En iyisi gitsin. Bitsin. 

Benim güzel bebeğim 2014, sen hoşgeldin. ❤️❤️

Ellerimizle, fırçasız resim yapmak gibi. Yepyeni bir renge bulanacağız yeniden; sonunda.

Senin henüz şeffaf olan rengine.

Kocaman bir gülümseme olsun bu yıl. İçimizden taşsın.

Ve ben herkese aşk diliyorum; çok kırmızı bir aşk. Masmavi bir sağlık ve pespembe huzur. Bembeyaz güven. 

Liste uzuyor. :);)

Öptüm işte.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder