18 Mayıs 2014 Pazar

Çalıkuşu

Romanını baştan sona okudum. 
Bir daha yoluma çıkma, senin yolun; açık olsun.
Ben ilk kez yürekten söyledim bunu ve ben bunu ilk kez böyle yürekten söyleyince,
 'yolun açık olsun' bir dua niteliği kazandı.. 
Kalbim barıştı seninle böylece.. :)
Herkes ettiğini bulur. Ben de, sen de.. 
Bu hep böyle..
Ne çıkar şimdi ben bu kapıyı açsam, açmasam ne çıkar; çarpıp gitsem..
Ardındaki odalar çoktan yitmiş.. 
Kapılar yansa ne çıkar..
Benim şu hayatta yaptığım en iyi ikinci iş; ki beni bilirsin; kendimle ilgili öyle pek hoş düşüncelerim yoktur..
Benim şu hayatta yaptığım en akıllıca iş; oltanın ucuna uçurtma takıp gökyüzünü avlamaktır..
Benim şu hayatta yaptığım en iyi sonuncu iş; kafamı duvarlara çarpıp çarpıp sonunda nihayet anlamaktır..
Diyeceğim o ki; kan revan bir ahmaklıktır benim şu hayatta yaptığım en iyi üçüncü iş.. 
Ne çıkar artık sarsan yaramı, sarmasan öldürsen ne çıkar..
Ben çoktan tükürmüşüm ciğerimi; sen nefes olsan ne çıkar?..
Benim şu hayatta yaptığım en berbat 98. iş almak seni, çoğaltmak, kendime katmaktır..
Benim şu hayatta yaptığım en berbat 99. iş tutup seni düşlerime yakıştırmaktır.. 
Ne çıkar artık rüyalarıma girsen, rüyalarımdan gitsen ne çıkar?..
Ben çoktan ağlamışım gözlerimi.. 
Görmüyorum artık seni..
Sen var olsan ne çıkar.. Olmasan ne çıkar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder